Saturday, September 29, 2007

بازیگران هالیوود و نقشهایی که بازی نکردند

نمیدونم دانستن اینکه ستاره محبوبتون چه نقشهایی رو در طول تاریخ بازیگریش رد کرده یا به هر دلیل بازی نکرده یا اینکه در فیلم مورد علاقه تون چه بازیگرایی نامزد بازی بودند،برای شما جالب هست یانه؟!
اگه جوابتون مثبته بهتره سری به سایت notstarring بزنید.
نیم نگاهی بیاندازیم به اطلاعات این سایت:
قبلا شنیده بودم که ابتدا به براد پیت بازی در نقش Neo در فیلم ماتریکس پیشنهاد شده اما فکر نمیکردم که کسانی مثل کوین کاستنر، جانی دپ، تام کروز، لئوناردو دی کاپریو و ویل اسمیت هم نامزد بازی در این نقش بودند.از قرار معلوم دی کاپریو بدلیل استفاده زیاد این فیلم از جلوه های ویژه، بازی دراین فیلم رو رد کرد.
آل پاچینو بازی در فیلمهایی مثل "اینک آخر الزمان" فورد کاپولا و "راننده تاکسی" اسکورسیزی رو نپذیرفته و داستین هافمن نامزد بازی در "پدرخوانده" در نقش "مایکل کورلئونه" و "بعد از ظهر سگی" بوده.
اشاره ای هم کنیم به رابرت دنیرو.به اون پیشنهاد بازی در نقش "سروان الیور کویینان" در فیلم "departed" شده بود که او بخاطر گارگردانی فیلم "چوپان خوب" آن را نپذیرفت.(البته به نظر من اون نقش در حد دنیرو نبود که اصلا بخواد قبول کنه یا نه!)

اما سوال اینجاست که اطلاعات این سایت چقدر به حقیقت نزدیک است؟
اون چیزی که در مورد این سایت میشه فهمید این است که کاربران سهم بسیار زیادی در آن دارند به طوری که انگار تمام این داده ها جمع آوری شده از کاربران است.کاربران از طریق لینکی که در بالای صفحه این سایت قرار گرفته میتوانند اطلاعات خود را ارائه دهند و البته باید مشخص کنند که آن را از چه منبعی بدست آورده اند.علاوه بر آن بعد از تائید مدیران و قرار گرفتن در سایت باید به تایید نهایی که تایید کاربران دیگر است برسد.

پس با این تفاسیر به نظر من تا حد زیادی میتوان روی درستی آنها حساب کرد ودر واقع این اطلاعات به صورت پراکنده در وب هستند که توسط کاربران جمع آوری شده و در این مرجع قرار میگیرند.

No comments: